Meteen naar de content

30 Dagen Bedenktijd!

Betalen

Alle prijzen van de producten die via www.zomovo.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.

Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen 
Zomovo biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop: 
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Sofort Banking

Winkelen bij Zomovo is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen. 

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
En wij geven uw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.

Bestellen

Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsbovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.

Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@zomovo.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.

Service & Garantie

Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Zomovo, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Zomovo het product herstellen of vervangen binnen een door Zomovo aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Zomovo, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Zomovo verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Zomovo een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.

Als zich niet gehouden wordt aan de door Zomovo gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt. 

Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Contact

Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@zomovo.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Ontvang maandelijkse tips, de laatste exclusieve ledenaanbiedingen en nog veel meer!

Bestel nu en profiteer!

Gratis verzending voor alle bestellingen in heel Nederland en België.

Vraag of opmerking?

Onze klantenservice is de klok rond beschikbaar om uw vragen te beantwoorden.

Niet tevreden?

Retourneer uw bestelling binnen 30 dagen en krijg onmiddellijk uw geld terug.

Veilig & Betrouwbaar

Snelst groeiende retail business 2022 - 2346 beoordelingen