Betalen
Zijn de prijzen op Zomovo inclusief btw?
Alle prijzen van de producten die via www.zomovo.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar op Zomovo?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen
Zomovo biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Sofort Banking
Is winkelen op Zomovo veilig?
Winkelen bij Zomovo is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften.
En wij geven uw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsbovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.
Kan ik een bestelling annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@zomovo.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.
Service & Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Zomovo, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Zomovo het product herstellen of vervangen binnen een door Zomovo aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Zomovo, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Zomovo verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Zomovo een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.
Als zich niet gehouden wordt aan de door Zomovo gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt.
Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Contact
Ik heb nog een vraag over mijn bestelling.
Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar info@zomovo.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.